Bun venit pe site-ul www.ambiancedeco.ro!

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.ambiancedeco.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerate. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare.

Site-ul www.ambiancedeco.ro se gaseste in proprietatea SC NOW PRIMUS TRANS SRL

SC NOW PRIMUS TRANS S.R.L. își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor; de asemenea, SC NOW PRIMUS TRANS S.R.L. își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.

1.Datele de identificare ale societății:

SC NOW PRIMUS TRANS SRL,  este o societate juridică cu sediul social în Baia Mare, Jud. Maramureș, Bd. București nr 40/12, cod postal:430041, tel 0362 807 296 .

Date de înregistrare în registrul comerțului: RO9433490, J24/289/1997, cont deschis la Banca Transilvania cu IBAN : RO37BTRL02501202128602XX. Pentru a intra în contact cu unul din reprezentanții firmei puteți folosi adresa de e-mail: office@ambiancedeco.ro sau tel: 0362 807 296.

  1. UTILIZAREA SITE-ULUI

Descrierea bunurilor sau a serviciilor disponibile pe www.ambiancedeco.ro  (prin imagini, video etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea NOW PRIMUS TRANS SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit NOW PRIMUS TRANS SRL nu își asumă răspunderea pentru eventualele erori de preț sau stoc.  Aceste erori nu obligă NOW PRIMUS TRANS SRL la nicio acțiune. Prețurile nu se vor modifica dacă produsele selectate se află în cos sau în decurs de finalizare a comenzii.

Prețurile și disponibilitatea produselor comercializate de către NOW PRIMUS TRANS SRL prin site-ul www.ambiancedeco.ro  pot suferi modificări ulterioare, acest lucru fiind influențat de factori externi precum politica de prețuri a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora. Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării comenzii și implicit a stocului și a prețului de vânzare.

Confirmarea comenzii și implicit a stocului și a prețului de vânzare, este efectuată doar după procesarea acesteia de către reprezentanții site-ului www.ambiancedeco.ro .

Pentru motive justificate, NOW PRIMUS TRANS SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi în cazul în care consideră că acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel site-ul www.ambiancedeco.ro sau firma NOW PRIMUS TRANS SRL. Pentru orice informații suplimentare ne puteți contacta la 0362 807 296  sau prin email: office@ambiancedeco.ro.

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site.

Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

Tot conținutul site-ului www.ambiancedeco.ro  este proprietatea NOW PRIMUS TRANS SRL și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor.

Folosirea fără acordul scris al NOW PRIMUS TRANS SRL a oricăror elemente regăsite în site, chiar dacă aceste elemente poartă marcaje de protecție, atrage după sine consecințele prevăzute de legislația în vigoare. Pentru a ne sesiza orice încălcare privind legea pentru protecția drepturilor de autor, ne puteți contacta la office@ambiancedeco.ro.

  1. PLASAREA/ CONFIRMAREA COMENZII

Prin lansarea unei comenzi pe site, sunteți de acord cu forma de comunicare prin e-mail, prin care socitetatea își derulează operațiunile pe site.

Pentru a plasa o comanda pe site-ul www.ambiancedeco.ro nu este necesar sa va logati sau sa va autentificati. Deasemenea, vă informăm că nu avem o valoare minimă în cazul lansării comenzilor pe site-ul nostru.

Pentru realizarea unei comenzi trebuie să parcurgeți următorii pași:

Selectați produsul dorit prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”. Pentru a continua cumpărăturile apăsați în fereastra pop-up butonul din partea dreapta sus „Inchide”  și alegeți toate produsele dorite. După ce ați ales toate produsele dorite, în fereastra pop-up se alege „Vezi coșul”. Puteți ajunge la Coșul meu și apăsând butonul Coșul meu din colțul din dreapta sus a paginii.

În coșul de cumpărături regăsiți informațiile despre produsele selectate, cantitatea lor, prețul și valoarea totală. Tot aici puteți edita produsele din coș, puteți elimina produse sau puteți schimba cantitatea lor. Pentru schimbaea cantității veți trece în căsuță cantitatea dorită după care veți apăsa butonul „Actualizează coșul”.

Prin apăsarea butonului „X” din fața produsului veți anula produsul respectiv din coșul de cumpărături.

Dacă aveți un cupon de reducere, introduceți codul acestuia si apăsați butonul „Aplică cuponul”. Reducerea se va aplica la valoarea coșului curent. Dacă nu aveți un cupon de reducere, lăsați acest câmp liber.

Când aveți toate produsele și cantitățile dorite în coș și codul cuponului trecut (dacă e cazul), apăsați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii”

În partea stângă se completează detaliile de facturare. Dacă doriti expedierea comanzii la o altă adresa decât cea completată în datele de facturare, veți bifa opțiunea „Livrezi la o altă adresă” din partea stângă jos a paginii după care veți completa noua adresă.

Dacă aveți observații le puteți trece la rubrica „Note comandă”

În partea dreaptă sub rezumatul comenzii, veți bifa una dintre metodele de plată: transfer bancar direct, numerar la livrare sau online cu card bancar prin Euplătesc.ro.

Pentru finalizarea comenzii, bifați rubrica „Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului web” apoi apăsați butonul „Plasează comanda”

Veți primi un e-mail cu toate informațiile comenzii

Pentru confirmarea comenzii, un reprezentnt Ambiance Deco va va contacta telefonic, iar din acest moment aceasta este considerată comandă preluată.

Comanda este finalizată doar atunci când veti primi confirmare electronică care furnizează următoarele informații: datele confirmate de către dumneavoastra, adresa de livrare, numărul de comandă, valoarea totală a comenzii și numărul coletului expediat (AWB dat de către curier).

SC NOW PRIMUS TRANS SRL, își rezervă dreptul de a pregăti coletul doar după ce suma echivalentă valorii comenzii este intrată în contul bancar, în cazul în care se alege modalitatea de plată prin transfer bancar; În caz contrar comanda este considerată a fi nefinalizată.

Prezentele termeni și condiții generale de vânzare vor sta la baza relației între SC NOW PRIMUS TRANS SRL și Consumator.

Pentru asistență vă rugăm să luați legătura cu reprezentantul Ambiance Deco la numărul de telefon: 0362-807 296 de luni pana vineri între orele 09:00-17:00.

  1. CUM PLĂTESC?

Plata se poate face:

  1. Online cu card bancar prin procesatorul de plati online Eu Platesc
  2. In numerar, la livrare (sistem ramburs).
  3. Prin transfer bancar: dacă preferați această modalitate de plată, vă rugăm să ne anunțați; un reprezentant al AMBIANCE DECO se va ocupa de toate detaliile (factura proformă, confirmare plată etc.) astfel încât comanda dvs. să fie livrată în cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai după intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plății poate dura între 24 și 48 de ore.

       5. GARANȚIE

Produsele comercializate de AMBIANCE DECO beneficiază de garanție legală de conformitate.

Toate produsele vandute prin sit-ul www.ambiancedeco.ro beneficiaza de o garantie de 30 zile calendaristice.

Produsele care urmează a fi reparate/schimbate/returnate în perioada de garanție se trimit sau se predau la punctul de lucru al VÂNZĂTORULUI, din Baia Mare, Maramureș, Piața Revoluției nr 5, însoțite de factura în original sau copie sau bonul fiscal care atestă cumpărarea lor.

Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate de către Vânzător.

Defectele vizibile se reclamă maxim 48 ore de la receptia produsului. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

VÂNZĂTORUL este exonerat de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauză au fost manevrate sau depozitate în mod necorespuzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate / vândute, montate greșit, au suferit imersii de lichide, șocuri mecanice, termice sau de orice natură sau au intrat in contact cu substante daunatoare materialelor din care sunt construite.

Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.

  1. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR

Aveti posibilitatea sa ne sesizati in legatura cu serviciile sau produsele oferite de Societatea noastra, atât prin scris cât și prin telefon. Reclamațiile se pot trimite prin email la adresa: office@ambiancedeco.ro , se pot depune la magazinul nostru din P-ta Revolutiei, nr.5, Baia Mare, Jud. Maramures sau prin contactarea telefonica la numarul: 0362807296.

Va vom răspunde în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și vom face tot posibilul pentru soluționarea problemei dvs.

  1. RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele achiziţionate de pe www.ambiancedeco.ro se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea unui motiv anume.

Descarca formularul de retur

În conformitate cu dispozițiile din OG 34/2014 consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul denunțării, produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare , precum și factura pe care a primit-o în momentul livrării, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată. Cheltuielile de restituire, se suportă conform legii, de către Consumator.

În conformitate cu prevederile art. 13 din aceeași ordonanță, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 de zile de la data denunțării contractului, adică data primirii în depozit a produsului.

NOTĂ: În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț se va returna. SC NOW PRIMUS TRANS SRL  va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce consumatorul a returnat produsul cumpărat inițial.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:

  1. Starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menținute intacte;
  2. În cazul în care consumatorul primește un produs cu ambalaj deteriorat, își dă acordul la primire referitor la starea ambalajului și reclamă ulterior defecțiuni ale produsului intervenite în timpul transportului. Dacă starea ambalajului este perfectă, iar ulterior se semnalează defecțiuni ale produsului (în maxim 14 zile de la primirea produsului), atunci consumatorul va beneficia de înlocuirea produsului (dacă este în stoc), cheltuielile de transport fiind suportate de SC NOW PRIMUS TRANS SRL, sau de rambursarea integrală a sumei în cazul în care înlocuirea nu este posibilă sau nu se dorește reexpedierea.

Compania rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 (n.r. – din OUG34/2014 care reglementează drepturile consumatorilor în cazul achiziţiilor on-line). Comerciantul rambursează sumele folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Fără a aduce atingere alin. (1), compania nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de aceasta.

Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, în cazul contractelor de vânzare, acesta poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către firmă, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Pentru orice caz de returnare a produselor ce fac obiectul contractului, Consumatorul se obligă să asigure returnarea și împachetarea corespunzătoare a fiecărui produs astfel încât produsul să nu suporte nici o deteriorare în timpul transportului până la primirea de către Comerciant. În cazul în care la returnarea produselor se constată deteriorarea, utilizarea, desigilarea produselor sau lipsa vreunei componente ori lipsa ambalajul original SC NOW PRIMUS TRANS SRL este îndreptățită să refuze preluarea acestora, Consumatorul fiind obligat la achitarea contravalorii acestora. Consumatorul este responsabil în privința diminuării valorii produsului, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarea produselor.

Produse ce au fost livrate greșit:

  1. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat.
  2. În cazul în care se dorește reexpedierea produsului, aceasta se va face în cel mai scurt timp (dacă produsul mai este disponibil în stoc), cheltuielile de transport fiind suportate de către SC NOW PRIMUS TRANS SRL, dacă culpa livrării greșite este a firmei și de către consumator dacă culpa îi aparține acestuia.
  3. Dacă plata a fost făcută anticipat și nu se dorește reexpedierea produsului, consumatorul va beneficia de rambursarea integrală a sumei (valoarea produsului + taxă de transport) dacă culpa livrării greșite este a noastră și de rambursarea contravalorii produsului, dacă culpa livrării greșite aparține consumatorului.

Returnarea produselor defecte în garanție:

  1. În cazul defecțiunilor ce impun înlocuirea produsului, consumatorul poate solicita înlocuirea produsului sau rambursarea valorii acestuia. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
  2. Costurile de returnare/înlocuire vor fi suportate de către SC NOW PRIMUS TRANS SRL. Produsul returnat în această situație trebuie să fie ambalat corespunzător și trebuie însoțit de fișa de înlocuire produs, certificatul de garanție și copie după factură, trebuie de asemenea să conțină toate accesoriile cu care a fost dotat la primire. Dacă se agreează rambursarea, aceasta se va face în maxim 14 de zile de la recepționarea conformă a produsului.
  3. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca  nou, SC NOW PRIMUS TRANS SRL are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.

NOTĂ: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (Formular de retragere din contract, factură, certificate de garanție etc.).
În orice situație de returnare, solicitarea se face în scris pe adresa de mail: office@ambiancedeco.ro.

Expediați produsele sau înmânaţi-le direct nouă la punctul de lucru din Baia Mare, Piața Revoluției nr 5, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Dreptul de retragere poate fi exercitat de către consumator doar în cazul contractelor încheiate la distanță, de pe site-ul www.ambiancedeco.ro

  1. Politica de confidențialitate

Societatea prelucrează date cu caracter personal prin culegerea de la Utilizatori/Clienți a datelor personale necesare executării comenzii și se obligă să respecte dispozițiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum si standardele europene din Regulamentul 679 din 27.04.2016. Datele obținute de către Societate vor fi stocate în baza Sa de date iar Societatea va lua toate măsurile pentru protecția lor împotriva distrugerilor accidentale sau folosirii ilegale. Pentru executarea comenzii, Societatea va transmite datele cu caracter personal culese de la Clienți către firma de curierat care va livra produsele precum și către unitățile bancare prin care vor fi procesate plățile on-line, aceste transmiteri de date nefiind considerate încălcări ale prevederilor Legii nr. 677/2001.

Pentru mai multe informatii despre olitica de confidentialitate si nodul de prelucrare a datelor cu caracter personal, va rugan sa accesati link-ul ”Politica de confidentialitate”!

  1. Răspunderea Societății

SC NOW PRIMUS TRANS SRL nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nicio pierdere suferită de către Consumator în cazul în care aceasta respectă prevederile prezentei termeni și condiții. SC NOW PRIMUS TRANS SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe prezentul Site.

SC NOW PRIMUS TRANS SRL nu este responsabilă pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care Consumatorul sau oricare terță parte o poate suferi în baza prezentei termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. SC NOW PRIMUS TRANS SRL  nu poate fi trasă la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora după ce livrarea a fost confirmată.

SC NOW PRIMUS TRANS SRL respectă prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora în relația sa cu consumatorul.

Reclamațiile privind deficiențele sau defectele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute la următoarea adresă de e-mail: office@ambiancedeco.ro.

  1. Forța majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea/executarea cu întârziere/executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale, dacă o astfel de executare/neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este acesta reglementat de legislația în vigoare.

  1. Legea aplicabilă – jurisdicția

Prezentul termeni și condiții sunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Consumator se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Baia Mare, Maramureș.